کمپین مانیتور

re

02 May 2020

کمپین مانیتور


کمپین مانیتور

کمپین مانیتور درشیراز یاب ببینید

ابزارCampaign Monitor چیست؟

Campaign Monitor

 

Campaign Monitor یک ابزار ارائه‌دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ است که شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند و تعداد آن‌ها به بیش از ۲ میلیون نفر و بیش از ۱۵۰،۰۰۰ کسب‌وکار در سراسر جهان می‌رسد. به‌عنوان یک ESP (Email Service Provider) خدمات این ابزار عبارت‌اند از: ایجاد و ساخت لیست ایمیل‌های مشترکین، تقسیم‌بندی لیست مشترکین، اتوماسیون، سفارشی‌سازی یا customize کردن قالب‌های ایمیل، طراحی ایمیل‌، ارسال ایمیل، دنبال کردن (track) نتایج کمپین‌ها، گزارش دهی و آنالیز گزارش کمپین‌ها، تست سازگاری با inboxها در دستگاه‌های مختلف، شخصی‌سازی، ایجاد محتوای پویا و … . این ابزار در وب‌سایت و iOS پاسخ‌گو و برای تمامی کسب‌وکارها با اندازه‌های کوچک تا بزرگ قابل‌استفاده است. ازجمله شرکت‌های مهمی که از این ابزار استفاده می‌کنند، Apple، Disney، Coca-Cola هستند.

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

از مطالب دیگر سایت شیرازیاب نیز دیدن فرمایید :

 

ویژگی‌های Campaign Monitor در بازاریابی ایمیلی

این ابزار دارای تمام ویژگی‌های موردنیاز برای راه‌اندازی کمپین‌های حرفه‌ای ایمیل مارکتینگ است. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر ازجمله طرح های زیبا برای محتوا ایمیل، شخصی سازی ایمیل،اتوماسیون ایمیل،قابلیت اندازه گیری اثربخشی و ویژگی محبوب تست A/B هستند:

طراحی ایمیل‌های زیبا و مؤثر

drag & drop builder موجود در Campaign monitor دارای طیف وسیعی از قالب‌های حرفه‌ای ایمیل از پیش طراحی شده است که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد ایمیل‌های منحصربه‌فرد استفاده کنید. DIY email builder ایمیل‌های شخصی را برای نمایش در هر دستگاهی بهینه می‌کند تا کاربران بتوانند در صفحه کامپیوتر و دستگاه‌های مختلف، پیام‌ها را به‌راحتی بخوانند.

شخصی‌سازی ایمیل‌ها

 این ابزار به‌منظور تأثیرگذاری بیشتر، امکان شخصی‌سازی را برای کمپین‌های شما فراهم می‌کند. همچنین به‌منظور ارسال پیام‌های مرتبط با هر مشتری، امکان تقسیم‌بندی لیست مشترکین نیز وجود دارد. ابزارهای مدیریت لیست Campaign monitor امکان تقسیم‌بندی لیست مشترکین و شخصی‌سازی محتوا را فراهم می‌کنند.

اتوماسیون ایمیل‌ها

 اجرای کمپین‌های اتوماسیون ایمیل‌ها می‌توانند بسیار مؤثر باشند. این ترفند کمترین زمان و انرژی را از شما می‌گیرد. تنها کافی است اطلاعات مشترکین را در Campaign monitor وارد کرده و اتوماسیون ایمیل‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که پیام‌های از پیش طراحی شده در زمان مناسب ارسال شوند. پس‌ازآن با خیال راحت به ادامه فعالیت‌های خود بپردازید.

این اتوماسیون در Campaign monitor به سه بخش journey emails، transactional email و RSS email تقسیم می‌شود. گزینه اول شامل ایمیل‌های خوشامدگویی می‌شود. دسته دوم برای ارسال ایمیل‌های خودکار بر اساس رخدادهای خاص مرتبط با وب‌سایت یا اپلیکیشن شما است. ایمیل‌های RSS برای ارسال ایمیل‌های خودکار در مورد به‌روزرسانی‌های انجام‌شده بر روی اکانت شما مانند پست‌های جدید در وب‎‌سایت است که می‌تواند به‌صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برای لیست مخاطبین شما ارسال شود.

نحوه اندازه‌گیری اثربخشی کمپین‌های ایمیلی

 به‌منظور ایجاد یک دیدگاه از چگونگی عملکرد کمپین‌های در حال اجرا، Campaign monitor امکان تجزیه‌وتحلیل نتایج کمپین‌ها را فراهم می‌کند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید میزان تعامل مشترکین خود با ایمیل‌ها، میزان تأثیرگذاری دکمه‌های CTA و میزان اشتراک‌گذاری محتوای خود را مشاهده کنید. ابزارهای بسیار قوی آنالیز و گزارش دهی دقیق Campaign monitor اطلاعاتی را به شما ارائه می‌دهند که برای بهینه‌سازی کمپین‌های بعدی بسیار مفید هستند. چه کسانی ایمیل‌ را باز کرده‌اند؟ کدام بخش از ایمیل بیشتر موردتوجه مشترکین قرار گرفته است؟ مشترکین ایمیل‌ها را برای چه کسانی فوروارد کرده‌اند؟ Campaign monitor توانایی پاسخ به تمامی این سؤال‌ها را دارد.

تست A/B چیست؟

یکی از راه‌های تعیین تأثیرگذارترین کمپین بر اساس میزان نرخ بازگشایی، کلیک یا فاکتورهای دیگر، انجام تست آ/ب بر روی دو گروه کوچک از لیست مخاطبین و ارسال کمپین برنده برای سایر مشترکین لیست است. متغیرهای مورد آزمایش در این تست‌ها شامل عنوان ایمیل، نام فرستنده و محتوای ایمیل است. پس از تعیین متغیر، باید سایز گروه و معیار برنده شدن کمپین را مشخص کنید. برای تعیین معیار برنده شدن کمپین، باید یکی از سه گزینه open rate، total unique clicks و total clicks on selected link را انتخاب کنید و میزان زمان موردنیاز برای اعلام کمپین برنده به‌عنوان‌مثال ۷ ساعت پس از ارسال کمپین را نیز مشخص کنید.

 

بیشتر بدان  درباره نحوه مدیریت آرایشگاه زنانه

0 نظر

آموزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینترنت بیشتر دیده شو
هزینه آموزش اسب سواری در شیراز x بخوانید...