کلاس رقص شیراز

re

17 February 2020

کلاس رقص شیراز


کلاس رقص شیراز

سلام و درود به دوستداران  وب سایت شیرازیاب، ازاینکه با نگاه گرم خود به ما انرژی مضاعفی برای رسیدن به هدف خود، که همان جلب رضایت شما همراهان عزیز است می دهید، کمال تشکر و سپاس را داریم. در این پست قصد داریم به معرفی کلاس رقص شیراز بپردازیم، در ادامه به معرفی کلاس رقص شافل در شیراز، کلاس رقص زومبا در شیراز، کلاس رقص باله در شیراز، کلاس رقص ایرانی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس می پردازیم.

 

رقص

بهترین کلاس رقص شیراز

کلاس رقص شافل در شیراز

رقص شافل یا شافل ملبورن گونه‌ای رقص باشگاهی و رِیو (rave) است که اواخر دهه ۱۹۸۰ در حلقه‌هایموسیقی ریو زیرزمینی ملبورن استرالیا شکل گرفت.
حرکت تند پنجه و پاشنهٔ پاها مشخصهٔ بارز این رقص است که آن را مناسب انواع موسیقی الکترونیک کرده است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کلاس رقص شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کلاس های شاد و ریتمیک تکنو شافل در باشگاه ورزشی مدام

-این دوره بصورت یک روز درمیان و شامل ۱۲ جلسه می باشد.
-زمان برگزاری کلاس:روزهای فرد ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰
-دارای دوش و حمام
-دارای رختکن
-دارای تهویه هوای سانترال٬اسپیلت و خنک کننده و سیستم تهویه مطبوع
-دارای کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و غذاهای رژیمی
-سالن دارای فضای روشن٬با نور و تهویه مناسب می باشد.
-محیطی کاملا مناسب جهت انجام تمرین های هوازی و ورزش های سالم
-ارائه برنامه ورزشی تضمینی با پرداخت هزینه جداگانه در محل
-امکان استفاده از سایر خدمات باشگاه ورزشی مدام با پرداخت هزینه جداگانه در محل

 

اینستاگرام: Modamgym9

آدرس: صنایع – بعد از پل انجیره – روبروی درب دوم شهرک بهشتی- کوچه ۴۰ دکتر حسابی

تلفن تماس و هماهنگی: 07136503855

کلاس رقص زومبا در شیراز

امروزه زومبا یکی از داغ ترین روش های کم کردن وزن است. ورزش زومبا ترکیبی از حرکات هوازی و مراحل رقص است، زومبا با گام های سریع و آسان بسیار سرگرم کننده است. زومبا نیز بسیار چالش برانگیز است و می تواند به شما در از دست دادن وزن بسیار کمک کند و همچنین تن و ماهیچه ها را سفت می کند.

بیشتر بدان  لیست کلاس رقص زومبا در شیراز

در حال حاضر به دلیل تاثیر فوق‌العاده ورزش در کالری‌سوزی از محبوب‌ترین برنامه‌های فیتنسی و تناسب اندام در دنیا محسوب می‌شود. بهره‌گیری از حرکات موزون و پرانرژی بودن این ورزش یکی از دلایل اصلی محبوبیت روزافزون این نوع فعالیت بدنی بین مردم به شمار می‌آید.

لیست باشگاه های آموزش زومبا در شیراز

ردیف

نام باشگاه

آدرس

تلفن

1  باشگاه مهرداد گلدشت معالی آباد خیابان شهید اکرام زاده (بازارچه جدید) 07136391521
2 باشگاه تناسب اندام بایلاین شیراز  ستارخان، روبروی خیابان ولی عصر، ساختمان خضرا 1، ط. چهارم، واحد 41 07136266715
3 باشگاه اکسیژن  زرهی، بعد از پل هوایی، روبروی پارک قوری، ساختمان مهر 07138436234
4 باشگاه non stop (بدون وقفه)  چهارراه خلدبرین به سمت چهارراه بنفشه، نبش کوچه 13 __
5 بای لاین معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان یاقوت، طبقه چهارم، واحد 13 07136342308
6 باشگاه ضربان  شهرک گلستان، خ. آلاله، جنب بازارچه 07136220875
7 باشگاه تناسب اندام بایلاین شیراز ستارخان، روبروی خیابان ولی عصر، ساختمان خضرا 1، ط. چهارم، واحد 41 07136266715

 

کلاس رقص باله در شیراز

باله یک ورزش کششی – نرمشی از رشته‌های جذاب و پرطرفدار است که با وجود نو پا بودن در کشورمان از قدمتی حدود ۵۰۰ سال برخوردار است.
این رشته در قرن پانزدهم در ایتالیا ابداع شد و سپس به فرانسه گسترش یافت. ورزش باله دارای تکنیک ها و تمرین‌های ویژه‌ای است که با اصطلاحات خاص خود آموزش داده می‌شود. حرکات منظم دست و پا و حرکات آکروباتیک و پانتومیم از ویژگی های ورزش باله است.

بیشتر بدان  بهترین آموزشگاه های آشپزی در شیراز

 دوره آموزش باله در باشگاه ورزشی بالرین

– ویژه بانوان
– طول دوره :۱۲ جلسه
– طول یک جلسه: یک ساعته
– کودکان و نوجوانان
– کودکان ۳ تا ۱۲ سال
– نوجوانان تا ۱۶ سال
– روز و ساعت برگزاری کلاس کودکان : روزهای زوج ۶ تا ۷ بعد از ظهر
– روز و ساعت برگزاری کلاس نوجوانان: روزهای زوج ۴ تا ۵ بعد از ظهر
– چربی سوزی، فرم دهی و تقویت عضلات
– زیر نظر مربی رسمی فدراسیون

 

آدرس: خیابان آزادی، خیابان شهید جواد اکبری، طرشت، مجموعه ورزشی شهدای طرشت، بالای خانه کشتی، طبقه اول

شماره تلفن باشگاه: 07166041270 ۰۹۱۲۲۴۹۱۰۴۳

آموزش رقص باله کودکان

قابل استفاده برای کودکان از سن ۳ سال تا سن ۱۲ سال
-امکان استفاده برای کودکان پسر از سن ۳ تا ۵ سال
-تعداد جلسات در هفته :سه جلسه
-مدت زمان هر جلسه : ۶۰ دقیقه
-همراه با مشاوره ورزشی رایگان
-متراژ سالن : ۲۰۰ متر مربع
-دارای رختکن و دوش حمام
-مجهز به بروزترین دستگاه ها در سطح کشور

 

آدرس: روبرو پارک آزادی، جنب هتل ستارگان

شماره تلفن: 07132291065

تحقق رویای بالرین شدن(باله)

-تعداد جلسات:۴ جلسه ، ۱:۳۰ ساعته

-زمان برگزاری کلاس:
دوشنبه ها از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰

-سالن دارای فضای روشن با نور و تهویه مناسب می باشد.
-محیطی کاملا مناسب جهت انجام تمرین های هوازی و ورزش های سالم
-دریافت کارت بیمه با پرداخت هزینه جداگانه در محل

 

آدرس: فرهنگ شهر، کوچه ۳۵(شاورما)، اندیشه ۵

تلفن تماس و هماهنگی:07136332597

کلاس رقص ایرانی در شیراز

آکادمی رقص آترین

-آموزش رقص ایرانی،عربی، بابا کرم،میکس و رقص عروس و داماد…
-آموزش رقص خصوصی و عمومی
-مبتدی و حرفه ای

 

اینستاگرام:dance_atrin

کلاس رقص سالسا در شیراز

سی دی آموزش رقص سالسا

رقص سالسا ، به عنوان یک رقص گروهی و ریشه در فرهنگ آمریکای جنوبی دارد. این نوع رقص در دهه 1970 در آمریکای مرکزی توسعه یافته و موسیقی آن مخصوص سالسا ساخته شده است.
سالسا را می‌توان به‌صورت دو نفره تک نفره و گروهی انجام داد. بیشتر رقصنده‌های سالسا بداهه رقصیده و تکنیک و برنامه خاص خود را اجرا می‌کنند.

بیشتر بدان  لیست زومبا در شیراز

این مجموعه کاملترین مجموعه آموزش رقص در ایران می باشد. برای خرید اینجا کلیک کتید

کلاس رقص آذری در شیراز

اطلاعاتی در این زمینه یافت نشد!

نرمش هوازی

تمرین هوازی (ایروبیک) (به انگلیسی: Aerobic exercise) نوعی فعالیت ورزشی بوده که هدف آن بهبود سیستم مصرف اکسیژن می‌باشد. هوازی ترجمه واژه ایروبیک (Aerobic) می‌باشد که به معنی با اکسیژن بوده و به نیاز به اکسیژن در سوخت و ساز بدن و فرایند تولید انرژی اشاره دارد. تمرین‌های هوازی بسیاری وجود دارند که با شدتی ملایم و به صورت مداوم انجام می‌شوند.

انجام نرمش هوازی باعث توانمندی و بهبود سیستم قلب عروق می‌شود.
به طور خلاصه به تمریناتی هوازی گفته میشود که در تولید انرژی برای فعالیت بدنی اکسیژن با چربی ترکیب میشود پس این تمرینات را با سرعت آهسته و بالای 20 دقیقه انجام دهید تا بالاترین چربی سوزی را تجربه کنید .
منبع: ویکیپدیا

برخی فواید ورزش ایروبیک

  • ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﻭ ﺗﺤﻤﻞ ﻫﻮﺍﺯﻱ
  • ﻛﻨﺘﺮﻝ ﻭ ﻛﺎﻫﺶ ﺍﺳﺘﺮﺱ
  • ﺣﻔﻆ ﺗﺤﺮﻙ ﻭ ﺷﺎﺩﺍﺑﻲ
  • ﻛﻨﺘﺮﻝ ﻭﺯﻥ ﻣﻨﺎﺳﺐ
  • ﺗﻘﻮﻳﺖ ﻗﺪﺭﺕ ﻋﻀﻼﻧﻲ ﻗﻠﺐ
  • ﺗﺴﻜﻴﻦ ﺩﺭﺩ ﻣﺰﻣﻦ ﻋﻀﻠﻪ ﻭ ﺳﻨﺪﺭﻡ ﻓﻴﺒﺮﻭﻣﻴﺎﻟﮋﻱ
  • ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺭﻭﺣﻴﻪ ﻭ ﺧﻠﻖ ﺑﺎﻻ
  • ﺗﻘﻮﻳﺖ ﺍﺳﺘﺤﻜﺎﻡ ﻭ ﺗﺮﺍﻛﻢ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ
  • ﮐﺎﻫﺶ ﺧﻄﺮ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭی ﻋﺮﻭﻕ ﮐﺮﻭﻧﺮی
  • ﻛﺎﻫﺶ ﺧﻄﺮ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﻓﺸﺎﺭ ﺧﻮﻥ ﺑﺎﻻ
  • ﺑﻬﺒﻮﺩ ﭘﺮﻭﻓﺎﻳﻞ ﭼﺮﺑﻲ ﺧﻮﻥ
  • ﻛﺎﻫﺶ ﺧﻄﺮ ﺳﻜﺘﻪ ﻣﻐﺰﻱ

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

 

 


0 نظر

آموزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینترنت بیشتر دیده شو
کلاس مایا شیراز x بخوانید...