پروتئین مو

nilofar

14 April 2020

پروتئین مو


پروتئین مو

سلامی گرم خدمت بازدیدکنندگان عزیز شیرازیاب .با سپاس از همراهی شما. دراین پست می خواهم در رابطه با  پروتئین مو  و انواع روش های پروتئین رسانی به مو و پروتئین مورد نیاز بدن در حالت عادی و برای ورزشکاران و … اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم. امیدوارم مطالب پست مفید واقع شده باشد. ممنون که شیرازیاب را انتخاب کردید.

 

 

پروتئین مو چیست

پروتئین درمانی روشی است که در آن شیار های آسیب دیده مو به طور موقت پر میشود. این شیارها

بر اثر استفاده بی رویه از مواد شیمیایی و حرارت و کمبود برخی از مواد معدنی و عدم بالانس ph مو،

عوامل فیزیکی دیگر از بین میروند، وسبب شکستگی موها از وسط می شوند.

پروتئین درمانی باعث میشود رطوبت موها افزایش پیدا کند و موها  از خشکی در بیایند و همچنین باعث افزایش رشد موها میشود.

پروتئین درمانی یا پروتئین تراپی برای موهایی که خشک ، زبر ، بدحالت و به نظر مرده هستند استفاده می شود.

در این روش مواد مغدی و لازم برای موها تامین میشود و باعث می شود موها مجددا سالم و درخشنده شوند.

قبل از پروتئین درمانی بهتر است علل شکستگی موها مشخص شود. اگر شکنندگی موها بر اثر کمبود مواد معدنی و فقر آهن باشد با پروتئین درمانی به تنهایی جبران نمی شود. حتما در نظر داشته باشید که پروتئین را در رژیم غذاییتان وارد کنید.

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: پروتئین مو در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



پروتئین مو برزیلی

پروتئین مو برزیلی protein a

  • پروتئین مو
  • کاملا گیاهی و ارگانیک
  • با صافی 40% و احیای۱۰۰%
  • مناسب انواع مو علی الخصوص موهای آسیب دیده و کشسان
بیشتر بدان  فیسینگ دندان شیراز

ویژگی های پروتئین مو برزیلی PROTEIN A :

با صافی ۴۰% و احیای۱۰۰%
مناسب انواع مو علی الخصوص موهای آسیب دیده و کشسان
کاملا گیاهی و ارگانیک
بدون بو و گاز و قرنطینه
مختص سالندارهایی که دنبال کار با کیفیت و اورجینال هستند
مناسب پروتئین تراپی و بوتاکس

پروتئین تراپی مو مواد مغذی و لازم برای موهای‌تان را تامین می‌کند تا موهای‌تان مجددا سالم و درخشنده شوند. این روش هزینه های بسیاری برای شما دارد، اما نگران نباشید در ادامه ۳ روش پروتئین درمانی مو در خانه را به شما معرفی می کنبم.

پروتئین مو گلد لیزار (Protein Gold Lizar)

ویژگی های محصول : بدون بو و گاز , بدون قرنطینه , تغذیه کننده , نرم کننده مو , پروتئین , کاملا گیاهی و ارگانیک ,

نوع مو : انواع مو , مو آسیب دیده ,

مناسب برای : +18 سال , خانم ها و آقایان ,

درصد صافی: ۶۰ %

درصد احیا: ۱۰۰ %

ساخت کشور: برزیل

محتویات پک سایز
کراتین 800 ml
شامپو 300 ml
ماسک 300 ml

پروتئین مو و ناخن

برای داشتن ظاهر خوب به همان اندازه که مراقبت بیرونی مهم است مراقبت از درون بدن و سلامت نیز اهمیت دارد.

از آنجایی که ناخن و مو هر دو از کراتین ساخته شده اند، پس از طریق فرآیندی مشابه نیز ساخته میشوند.

این یعنی مواد مغذی که به یکی از این دو کمک کند می تواند برای دیگری نیز مفید باشد.

با کمک این مواد مو و ناخن خود را تقویت کنید.

  • پروتئین وی
  • گوشت قرمز
  • زغال اخته ( قره قاط )
  • بادام
  • شیر
  • تخم مرغ
  • قزل آلا
  • آجیل

 

پروتئین مواد غذایی

مواد غذایی سرشار از پروتئین

1. لوبیای سیاه

2. لوبیای لیما

3. ذرت

4. ماهی سالمون

5. سیب زمینی

6. بروکلی

7. گل کلم

8. کاهو

بیشتر بدان  هایفو لاغری در شیراز

9. تخم مرغ

10. گوشت گاو

11. سینه مرغ

12. جو

13. ماهی تن

14. حبوبات

15. شاهدانه

16. گوجه فرنگی خشک شده

17. نخود فرنگی

18. نخود

19. کینوا

20. ماست یونانی

21. پنیر کاتیج

22. بادام

23. شیر

24. عدس

25. دانه کدوتنبل

26. آووکادو

27. پسته

28. دانه چیا

29. کره آجیل ها

30. ماهی هالیبوت یا لوزی ماهی

31. مارچوبه

32. جوانه بروکسل

33. پودر پروتئین آب پنیر

34. تِف

35. گندم اسپلت

 

 

پروتئین مورد نیاز بدن

چقدر پروتئین نیاز داریم؟

میزان مجاز توصیه شده برای دریافت پروتئین 0.8 گرم در هر کیلو گرم از وزن بدن است. اگر شما زن باشید، این میزان در روز 46 گرم و در صورتی که مرد باشید 56 گرم است. با این حال بسته به کالری مصرفی روزانه و فعالیت فیزیکی این میزان نیاز به پروتئین در افراد می تواند متفاوت باشد. اگر شما در حال انجام تمرینات قدرتی باشید، نسبت به افرادی که ورزش های متوسط انجام می دهند، نیاز به دریافت پروتئین بیشتری دارید و ممکن است نیاز باشد به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، 1.5 گرم پروتئین دریافت کنید.

 

پروتئین موز

1 عدد موز رسیده (100 گرم)
مقدار
کالری 89
آب 75 درصد
پروتئین 1.1 گرم
کربوهیدرات 22.8 گرم
قند 12.2 گرم
فیبر 2.6 گرم
چربی 0.3 گرم
پتاسیم 358 میلی گرم

پروتئین مورد نیاز روزانه بدنسازی

برای اینکه بدانید چه نوع پروتئین و چه مقدار پروتئین باید مصرف کنید، ضروری است تا تفاوت بین پروتئین کامل و ناقص را بدانید.

یک پروتئین کامل حاوی ۸ آمینو اسید ضروری است. آنها عموماً در اعضای حیوانی یافت می شوند. منابعی آشنایی همچون: مرغ، گوشت قرمز، ماهی و تخم مرغ.

پروتئین های ناقص در منابع گیاهی همچون سبزیجات، حبوبات، آجیل ها و میوه ها یافت می شوند. در واقع آنها فقط ۲-۳ تا آمینو اسید کم دارند، تا تبدیل به پروتئین کامل بشوند.

بیشتر بدان  بوتاکس لب در اصفهان

بدنسازان گیاه خوار باید این موضوع را یاد بگیرند تا بتوانند پروتئین های کامل و ناقص را با هم ترکیب کنند.

همان طور که اشاره شد، پروتئین ها آجر های سازنده بافت های عضلانی هستند. مصرف مقدار کافی پروتئین سلامتی عضلات شما را تضمین می کند. مصرف پروتئین همچنین به بدن کمک می کند تا کربوهیدرات را بصورت گلیکوژن در بدن بصورت بهینه ذخیره کنید.

البته پروتئین را نباید به عنوان سوخت اصلی برای تمرینات خود مصرف کنید. این کار را به عده کربوهیدرات ها بگذارید.

به خاطر نقش مهم پروتئین در عضله سازی توصیه می شود که پروتئین را بعد تمرین مصرف کنید، زمانی که بدن شما می خواهد ریکاوری شود. این زمانی است که ماهیچه ها برای دریافت پروتئین له له می زنند! یکی از بهترین وعده های غذایی پس از تمرین، ترکیب کره بادام زمین و جو دو سر و یا ساندویچ ماهی تن است!

مصرف بیش از حد پروتئین عوارضی همچون: اختلال در عملکرد کلیه ها، کم آبی بدن و تحلیل کلسیم استخوان ها را در پی دارد.

انجمن بین المللی ورزش و تغذیه ورزشی پیشنهاد می کند تا پروتئین های با کیفیت مصرف کنیم. این میزان مصرف برای یک بزرگسال فعال برای هر کیلوگرم وزن بدن ۰٫۸ گرم است. برای بدنسازان فعال این میزان ۱٫۸-۲ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است.

ورزشکاران رشته های مقاومتی مثل دوچرخه سواری نیازمند ۱٫۲-۱٫۴ گرم پروتئین هستند.

 

 

 

منبع : گوگل

 


0 نظر

ارایشی و زیبایی و بهداشتی ، بهداشت و سلامت ، تغذیه ، مو
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینترنت بیشتر دیده شو
کاشت مژه دائم توسط دکتر در شیراز x بخوانید...