یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

نمایندگی های سایپا مشهد

نمایندگی های سایپا مشهد

سلام ودرود به همه شماو ممنون ازاینکه با شیرازیاب همراه هستید..دراین پست قصدداریم تعدادی نمایندگی های سایپا مشهد  را به شمامعرفی کنیم و اطلاعاتی ازقبیل ادرس و مکان وشماره.. انها در اختیار شما قرار دهیم..باما همراه باشید..

نمایندگی های سایپا مشهد

نمایندگی محمود كشميری مشهد، خیابان بهار، بين بهار 9 و11، روبروی بانک مسكن
(حدفاصل فلکه برق و چهارراه بيسيم )
051-38597500
نمایندگی اصغر توتونچيان مشهد، خيابان بهار، نبش چهارراه بيسيم و پيشاهنگ، به سمت خيابان جهاد،
نبش جهاد 1، پلاک 4
051-38530022
نمایندگی عليرضا سياسی مشهد، بلوارصد متری، حدفاصل ميدان امام حسين و ميدان خيام، بعد از پمپ گاز،
نبش شهيد چراغچي 31
051-37528811
نمایندگی احسان كشميری مشهد، كوی طلاب، بلوار مفتح، مفتح 43، نبش چهارراه اول 051-32575050
نمایندگی امیر حسین غفوریان جم مشهد، جاده سنتو، بين آزادی 97 و 99، مقابل پليس راه 051-36670002 

نمایندگی سایپا
نمایندگی سایپا



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نمایندگی های سایپا مشهد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی های سایپا مشهد

سایپا

سایپا (سرنام: شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل (به فرانسوی: Société anonyme iranienne de production des automobile)) شرکت خودروسازی ایرانی است که مقر آن در تهران قرار دارد و در سال ۱۳۴۴ بنیان نهاده شد.

نخستین خودروهای این شرکت، محصولات شریک فرانسوی آن، سیتروئن بودند و در سال ۱۳۴۷، سایپا انواع مدل‌های ژیان را می‌ساخت. در سال ۱۳۵۲ با توافقی با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو، رنو ۵ در مدل‌های ۲ و ۴ در توسط سایپا به بازار عرضه شد. با رخ دادن انقلاب ۱۳۵۷، دولت ایران شرکت سایپا را در ۱۶ تیرماه ۱۳۵۸ به مالکیت خود درآورد و سایپا، از آذر ۱۳۶۰ زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت. در سال ۱۳۷۲، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تاریخ ایران، پراید، برای نخستین‌بار توسط سایپا در ایران تولید شد.

در دههٔ ۱۳۸۰، سایپا پیشرفت بسیاری کرد و توانست نخستین خودروی طراحی اختصاصی خود را نیز در همین دهه بسازد. خودروی تیبا نخستین خودروی انحصاری سایپا است که در سال ۱۳۸۷ رونمایی شد. تیبا که همهٔ اجزای آن از جمله موتور، ساخت ایران است، دومین گام ایران برای ساخت خودروی ملی نامیده شد. سایپا هنوز به عرضهٔ مخصولات شرکت‌های خارجی در ایران ادامه داد اما در دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰، چندین خودروی انحصاری را طراحی و به بازار عرضه کرد که همگی با استقبال مشتریان روبرو شدند. تیبا ۲، ساینا، کوییک و شاهین خودروهای سایپا در این دوران هستند.

تاریخچه

سایپا، در سال ۱۳۴۴ با نام تجاری SAIPAC کامل: Société anonyme iranienne de production des automobiles Citroën و با مشارکت خودروساز فرانسوی، سیتروئن بنیان نهاده شد.[۱]

نخستین خودروهای شرکت سایپا، وانت آکا و سواری ژیان بودند. این شرکت از سال ۱۳۴۷، انواع مدل‌های ژیان را تولید می‌کرد. در سال ۱۳۵۲ با یک توافق با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو، رنو ۵ در مدل‌های ۲ و ۴ در به بازار عرضه شد. پس از سال ۱۳۵۳، خودروهای ژیان مهاری و ژیان پیکاب نیز در مدل‌های معمولی و دولوکس ساخته شدند.[۱][۲]

در سال ۱۳۵۴، نام شرکت، به فرم کنونی آن، سایپا تغییر پیدا کرد که کوتاه‌شدهٔ «شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل» بود.[۱]

انقلاب ۱۳۵۷ تا دهه ۱۳۷۰

با رخ دادن انقلاب ۱۳۵۷، دولت ایران شرکت سایپا را در ۱۶ تیرماه ۱۳۵۸ به مالکیت خود درآورد و سایپا، از آذر ۱۳۶۰ تحت سرپرستی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت.[۱] در دهه ۱۳۶۰، سیاست‌های سایپا تغییرات فراوانی کرد و برنامه‌های تازه‌ای نیز در سال ۱۳۶۳، برای آیندهٔ این شرکت تنظیم گردید.[۲] در سال ۱۳۶۲ نیز وانت نیسان با حجم موتور ۲۰۰۰ سی‌سی به فهرست تولیدات شرکت افزوده شد.[۲] در سال ۱۳۶۹ نیز سایپا حجم موتور وانت نیسان را از ۲۰۰۰ به ۲۴۰۰ سی‌سی افزایش داد و یک مدل دوکابین از این خودرو را تولید کرد.

از دیدگاه قانونی و بازرگانی

سایپا قانوناً یک شرکت سهامی عام بوده و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار تهران معامله می‌شود. هرچند دولت در ظاهر سهم کمی در آن دارد اما در حقیقت بازیگران دولتی و شبه‌دولتی نقش بسیار پررنگی در حاکمیت و مدیریت آن دارند.[۱۰]

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران همچنان بیشترین سهم را در میان صاحبان عمده این شرکت دارد.

شرکت سایپا با یک برنامه پیچیده توانسته ظرف چند سال پدیده سهامداری چرخه‌ای را محقق کرده و سهام خود را توسط شرکت‌های زیرمجموعه خودش تحت کنترل بگیرد. مطابق بررسی روزنامه دنیای اقتصاد در دی ۱۳۹۶،

در مجموع ۴۲٫۹۵٪ سهام این سایپا در اختیار شش شرکت بود، که عمده سهام خود آن‌ها

در مالکیت سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش بوده‌است: در آن زمان سایپا مالک ۵۵٪ گروه

صنعتی رنا، ۷۳٪ شرکت سرمایه‌گذاری سایپا و ۹۸٪ سهام شرکت توسعه سرمایه رادین بود،

در حالی که حاکمیت مدیریتی شرکت‌های پیشگامان ستاره تابان، تجارت الکترونیک خودرو تابان

و سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار را نیز در اختیار داشت


حقوق مشتری

همه می دانیم که خودروسواری یک وسیله حمل و نقل انفرادی یا چند نفره است

و برای آسایش در امر جابجایی سرنشینان آن ساخته شده است. خودرو از اجزاء و

قطعات متعددی ساخته شده که هر یک دارای زمان کارکرد مشخصی می باشد.

حوه صحیح استفاده از خودرو، انجام سرویس های ضروری و رفع مجموعه عیب ها

عمر مفید خودرو را افزایش می دهد. هدف ما آشنا کردن مشتری با حقوق خویش

در چارچوب خدمات پس از فروش بویژه سرویس اولیه تعهدات گارانتی و چگونگی استفاده از آن می باشد.

به این طریق روشهای طرح نظرات شما تلفن تماس شرکت امداد خودرو سایپا و تعهدات نمایندگی های

مجاز در قبال مشتریان بیان شده است. در اینجا فهرست 35 مورد سرویس اولیه و دوره ای خودرو پراید ذکر شده است

که مالک خودرو می تواند با مراجعه به موقع به نمایندگی مجاز شرکت سایپا در سراسر کشور اقدام به سرویس یا رفع عیب نماید.

سرویس اولیه یعنی چه؟

نخستین مرحله از خدمات پس از فروش خودرویی که خریده اید سرویس اولیه است

که به صورت رایگان و شامل بهای مواد مصرفی مانند روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر روغن و … ارائه می شود.

لذا لازم است تا مشتری در زمان و کیلومتر مشخص شده در دفترچه خودرو، جهت انجام سرویس اولیه مراجعه نماید.

خدمات گارانتی به چه معناست؟

به معنای برطرف کردن عیب های خودروی شما در زمان و یا کیلومتر اعلام شده به صورت رایگان است.

به شرطی که عیب های خودرو بر اثر استفاده نامناسب از خودرو به وجود نیامده باشد.

گارانتی مجموعه تعهدات شرکت سایپا در برابر هرگونه ایراد ناشی از کیفیت نامطلوب احتمالی محصولات این گروه است.

رفع ایرادهای مزبور را شرکت سایپا یدک از طریق نمایندگی های مجاز به سه صورت انجام می دهد:

تعمیر خودرو

تعویض قطعات معیوب خودرو

بازنگری خودرو در شرایط استثنایی طبق ضوابط شرکت سایپا

گارانتي خودرو

گروه سايپا با هدف افزايش رضايتمندي و امنيت خاطر مشتريان، محصولات ارائه شده را با شرايط خاص و به مدت حداكثر يكسال گارانتي نموده كه از طريق نمايندگيهاي مجاز سايپا يدك در سراسركشور اجرا مي گردد. از مزاياي استفاده از خدمات گارانتي براي مشتريان مي توان به موارد زير اشاره نمود:

قطعات مشمول طرح به مدت يكسال از تاريخ اولين نصب به جز موارد ذيل گارانتي ميباشند

  • قطعات استهلاكي شامل لنت ها، تيغه برف پاك كن، تسمه ها، كيت كلاچ داراي6 ماه گارانتي مي باشند.
  • قطعات استهلاكي شامل فيلترها و صافيها داراي 3ماه گارانتي مي باشند.
  • امدادخودرو

    امداد رساني خودروهاي گروه سايپا در سطح جامعه از طريق شرکت امداد خودرو سایپا (سهامی خاص) بعنوان حلقه تکمیلی در شبکه خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا انجام مي پذيرد. چشم انداز اين شركت پيشتاز بودن در ارائه خدمات نوآورانه و با ارزش به مشتريان و سودآور در سطح استاندارد جهاني مي باشد. از سال 1389 طراحي و اجراي بسته‌هاي خدماتي در قالب كارتهاي طلايي نيز راه اندازي شده است.
    اين شركت داراي شبكه سترده‌اي از نمايندگي‌ هاي فعال فروش بسته‌هاي خدماتي(در قالب كارت‌هاي طلايي) و ارائه خدمات امدادي، در سراسر كشور مي‌باشد.


صفحاتی برای شما..

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.