شعبه بانک ملت شریعتی

سهراب حبیبی

26 April 2020

شعبه بانک ملت شریعتی


شعبه بانک ملت شریعتی

با سلام و درود خدمت شما عزیزان، امروز قصد داریم تا شما را با شعبه بانک ملت شریعتی آشنا کنیم و اطلاعاتی از قبیل آأرس و شماره تلفن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

با تیم شیرازیاب همراه باشید.

شعبه بانک ملت شریعتی

 

بانک ملت – شعبه شریعتی – کد 68296

  • آدرس :

    تهران، منطقه 7، شریعتی، پایین تر از خیابان بهار شیراز، پ. 427

  • تلفن :
    021-77634246021-77527020021-77525820
  • فکس :
    021-77609785

بانک ملت شعبه بیمارستان ایرانمهر

خ.شریعتی-ایستگاه ظفر-جنب بیمارستان ایرانمهر
۲۲۶۱۱۱۳۳-۳۵
بانک ملت شعبه پیچ شمیران
کد۶۸۱۲/۲
پیچ شمیران-خ.شریعتی-جنب پ.۳۴
۷۷۶۴۱۱۵۱
بانک ملت شعبه باغ صبا
کد۶۸۰۵/۶
خ.شریعتی-بالاتر از سه راه طالقانی-جنب ایستگاه عوارضی
۷۷۵۲۵۸۲۰
بانک ملت شعبه پل رومی کد ۶۵۲۳/۵
تجریش-م.قدس-خ.شریعتی-روبروی خ.موسیوند-نبش ک.رضایی
۲۲۲۴۶۴۶۴
بانک ملت-شعبه سه‌راه طالقانی (واحد ارزی و ریالی)
کد ۶۸۰۷۲
خ.شریعتی-سه‌راه طالقانی-نبش ک.نقدی
۷۷۵۳۵۶۱۴
بانک ملت شعبه شمیران
خ.شریعتی-م.قدس-جنب ک.مهنا۲
۲۲۷۰۳۵۹۹
بانک ملت شعبه پرفسور حسابی الهیه
خ.شریعتی-ابتدای پل صدر-خ.الهیه-خ.شریفی منش-پ.۲۵۱
۲۲۰۵۷۰۴۴
بانک ملت
خ.شریعتی-جنب خ.پاسداران-روبروی پارک شریعتی
۲۲۸۵۵۶۹۱
بانک ملت شعبه داوودیه
خ.شریعتی-نبش خ.دستگردی-پ.۱
۲۲۹۱۴۰۲۰

بانک ملت

تاریخچه بانک

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.
با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملت به سی وسه میلیارد و پانصدمیلیون ریال رسید.
به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (مورخ 17 فروردین87) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره 68985/ت 37925 مورخ 2 مرداد 86) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه 50000 میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.
بیشتر بدان  بلوار چمران شیراز

0 نظر

دسته‌بندی نشده
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینترنت بیشتر دیده شو
خدمات فیبر نوری مشهد x بخوانید...