درباره آی مت

leila

03 April 2020

درباره آی مت


درباره آی مت

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره آی مت را در اختیار شما قرار دهیم.

آی مت

ریاضیات به مطالعهٔ مباحثی چون کمیت (نظریه اعداد[۱] ساختار (جبر[۲] فضا (هندسه[۱] و تغییرات (آنالیز ریاضی) می‌پردازد.[۳][۴][۵] در حقیقت تمامی تعریفی جهان شمول که همه بر سر آن توافق داشته باشند برای ریاضیات وجود ندارد.

ریاضی‌دانان به دنبال الگوهایی هستند که بتوان از آن‌ها استفاده کرده و حدس‌های جدید را به‌صورت فرمول درآورد؛ آن‌ها درستی یا نادرستی حدس‌ها را با اثبات ریاضیاتی نشان می‌دهند. هرگاه ساختارهای ریاضی مدل‌های خوبی از پدیده‌های جهان واقعی باشند، استدلال ریاضی می‌تواند پیش‌بینی‌هایی برای طبعیت ارائه کند. علم ریاضیات با استفاده از تجرید و منطق از مفاهیمی چون شمردن، محاسبه و اندازه‌گیری و مطالعهٔ نظام‌مند شکل‌ها و حرکات اشیای فیزیکی به‌وجود آمد. ریاضیات کاربردی از زمانی که انسان نوشتن را آموخت، به‌عنوان فعالیتی بشری وجود داشته‌است. تحقیقات مورد نیاز برای حل مسائل ریاضی، ممکن است سال‌ها یا حتی سده‌ها طول بکشد.



https://shizyab.ir/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره آی مت در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آی مت چیست

آی مت یعنی “من ریاضی را دوست دارم” روشی جهت آموزش مفاهیم پایه ریاضی، به کودکان ۳ تا ۷ سال است. این روش از طریق غنی سازی محیط آموزشی (بازی، داستان، نمایش خلاق، شعر، فعالیت های آموزشی گروهی و … ) مهارت های شناختی کودکان را افزایش می دهد و کودک را آماده ورود به آموزش های رسمی می کند. آموزش های .این سیستم به صورت سلسله مراتبی و با توجه به مراحل رشد شناختی کودک توسط متخصصین طوری طراحی شده است که کودک در عین حالیکه بازی و تفریح می کند .مفاهیم پایه و اصلی ریاضی را هم درک می کند. در این سیستم تمامی مفاهیم به صورت عینی و لمسی منتقل می گردد و دوره کاملاً کودک محور بوده و مدرس بیشتر یک هدایت گر است.

آی مت

آدرس: شیراز، میدان صنایع، بلوار دکتر حسابی، نبش خیابان آدینه ، مجتمع تجاری اداری نیلوفر آبی، طبقه دوم اداری، واحد 14

تلفن :     33607030    33607020    33607010 – 071

موبایل : 09164034662

آی مت شیراز

سیستم iMaths علاوه بر غنی سازی محیط آموزشی و پویایی آن (به صورت تعاملی با نیازهای متفاوت هر کودک، و نه آموزش استاتیک)، ضمن کاهش اضطراب ریاضی کودکان و افزایش مهارت های شناختی آنان، از روش پلکانی بهره می برد که طی آن آموزش ها علاوه بر چینش ساده به مشکل، آموزش های قبلی را نیز پوشش داده و کودک بدون هیچ گونه احساس فشار و یا دلزدگی، مطالب ساده و پیشرفته ریاضی را از طریق بازی، داستان، شعر و نمایش هایی که اکثرا خودش بازیگر آن است می آموزد.

آی مت فارس

iMaths متشکل از سه دوره است؛ دوره مقدماتی با کیف قرمز، دوره متوسط با کیف آبی و دوره پیشرفته با کیف سبز آموزش داده می شود. محتوای هر کیف ابزارهای کمک آموزشی ریاضی و کتب مربوطه است که طراحی آن مختص سیستم iMaths می باشد. هر دوره شامل چهار ترم است و هر ترم ۲۰ جلسه طول می کشد. کلاس ها به صورت ۲ جلسه یک ساعته در هفته برگزار می شود. حداکثر تعداد کودکان هر کلاس در دوره مقدماتی ۱۲ نفر و در دوره های متوسط و پیشرفته تا ۱۶ نفر قابل افزایش است. تقویم و برنامه آموزشی ترمیک را میتوانید در سایت www.farsimaths.ir ملاحظه فرمایید.
جهت اطلاع از شعب شهر خودتان می توانید به سایت www.farsimaths.ir مراجعه نموده و از طریق تماس تلفنی با نمایندگی استان و یا مراجعه به مراکز آموزشی در سایت استان مربوطه نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود را انتخاب نمایید.

آی مت تهران

متقاضیان دو با احراز دو شرط اصلی وارد سیستم آموزشی به عنوان مربی می شوند: ۱٫ حداقل دو سال سابقه کار مفید با کودک داشته باشند. ۲٫ حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی است. البته رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش ابتدایی از اولویت برخوردارند. مربیان پس از گذراندن کلاس های آموزشی و دوره های کارورزی، در صورت کسب حد نصاب امتیاز، وارد سیستم آموزشی می شوند. مربیان هر ترم از طریق موسسه و اولیا در مولفه های ارتباط صحیح با کودکان، رعایت اصول صحیح استاندارد های دوره و خلاقیت و نوآوری مورد ارزیابی قرار می گیرند. همچنین دوره های بازآموزی و آشنایی با یافته های جدید علمی در حوزه کودکان در قالب کارگاه های تخصصی برای مربیان برگزار می گردد که نمونه هایی از این دوره ها را در قسمت اخبار سایت می توانید ملاحطه فرمایید.

آی مت چیه

سازمان بهزیستی کل کشور، دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، دفتر مطالعات و پژوهش های وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه یونیسکو در ایران.
پژوهش های متعدد تاثیر مثبت آموزش مفاهیم پایه ریاضی(در قالب بازی، داستان، شعر، نمایش و …) را در دوره ۳ تا ۷ سالگی بر رشد شناختی و کاهش اضطراب ریاضی کودکان نشان داده است. نتایج این تحقیقات حاکی از آن است که کودکان در دوره های بعدی تحصیل عملکرد بهتری داشته و موفق ترند. نتایج اجرای طرح به صورت پایلوت در ایران(شروع اسفند ماه ۹۳) نیز، این یافته ها را تائید کرد.

آی متس

از آنجا که I-Maths بر غنی سازی محیط آموزشی تاکید دارد، برخلاف سیستم های سنتی آموزش که کتاب محور آموزش هاست، در این سیستم کتاب تنها به عنوان مکمل آموزش های خلاقانه و شاد معلم به حساب می آید. لذا کتاب های آی مت  با طراحی خاص خود مانع از دلزدگی و خستگی کودک شده و صفحات کتاب متناسب با تعداد جلسات، جذاب، و با تکیه بر مهارت های تفکر هستند. یکی از مشکلات فراگیر در امر آموزش کودکان سراسر دنیا، دلزدگی و سختی ریاضی است. محققان ثابت کرده اند که انجام تکالیف سخت یا متعدد جایگزین آموزش بهینه نیست و تنها منجر به تنفر کودکان از ادامه آموختن می شود. این مسئله در کودکان پیش از دبستان که هنوز نیاز به بازی و تفریح دارند و تقید به کلاس را نیاموخته اند مهم تر است. کودکان در کلاس های iMaths ریاضی را همچون بازی و به آسانی می آموزند بدون آنکه دلزده و خسته شوند. لذا تمام فعالیت ها در زمان کلاس است و تکلیفی در منزل وجود ندارد. اما ساختار کار به گونه ایست که کودک خود علاقه مند است تا آموخته های خود را در زندگی روزمره بکار گیرد و در این قسمت والدین می توانند همراهان خوبی باشند.

ای مت در اصفهان

از آنجا که یکی از اهداف iMaths، جلوگیری از اضطراب و ترس ریاضی است، کودکان مورد آزمون رسمی قرار نمی گیرند. مدرس iMaths به عنوان یک هدایت گر و تسهیل گر رشد شناختی کودک (و نه یک معلم) عمل می کند. لذا در سیستم iMaths بازنده و صحیح و غلط وجود ندارد. کودک خود درک و کشف می کند. معلم iMaths هر کودک را با روش های خلاقانه متعدد، جهت یادگیری مباحث مطرح شده در کتاب راهنمایی می کند. بنابراین هیچ کودکی از سیستم iMaths دست خالی خارج نخواهد شد. مربی به صورت غیر ملموس و بدون اینکه کودک متوجه باشد روند رشد و پیشرفت او را مد نظر دارد و در صورت لزوم به والدین گزارش می دهد. در این سیستم چیزی به نام تجدید دوره وجود ندارد مگر در شرایطی که غیبت کودک زیاد است یا شرایط ویژه که با نظر مشاور موسسه و مربی به والدین پیشنهاد تجدید دوره خواهد شد.

آی مت پک قرمز

آموزش های iMaths بر مبنای استاندارد های بین المللی است و شامل دو محور اصلی است: ۱٫ آشنایی با زبان ریاضی(Math language) و کاربرد آن: این زبان نه تنها شامل واژه های ریاضی مانند: عدد، الگو، دایره و علائمی مثل + – = است. بلکه مفاهیمی مثل: فاصله(بین، بعدی، کنار) مجموع(باهم، کلاً و همگی) پیش بینی(ممکن، شاید، حتماً) و ارزیابی(اشتباه، صحیح، دقت) را نیز شامل می شود. این برنامه بچه ها را ترغیب به مهارت بحث کردن می کند. برای داوطلب شدن در بحث بچه ها اول باید درست شنیدن صحبت های هم گروه های خود را یاد بگیرند. تا بتوانند مطلب را دنبال کرده و نظرات خود را در خصوص دلایل ارائه شده توسط دیگران ارائه دهند.

آی مت ثبت نام

محور اصلی دوره برانگیختن بچه ها برای توسعه مهارت فکر کردن و پروراندن این خصوصیت است. فرصت های زیادی برای بچه ها ایجاد. می شود برای بیان اینکه آنها چه فکر می کنند، چه انجام می دهند، چرا این کار را انجام دادند، و استفاده از اطلاعات بدست آمده از تجربیات انجام شده برای تصمیم سازی.

بیشتر بدان  درباره پلاست جو

در بعضی از قسمت های این برنامه از بچه ها خواسته می شود که بر اساس .مشاهداتشان حدس هایی بزنند و بعد به دنبال مثال هایی بگردند که حدس آنها را تایید یا رد کند. شباهت ها و تفاوت ها را پیدا کنند و دریابند که چندین راه حل ممکن است برای یک مسئله وجود داشته باشد(همیشه اولین راه حل بهترین راه حل نیست). ۲٫ درک عدد(Number sense): بایستی دقت داشت که درک عدد یک مفهوم کلی است و با شمارش عدد فرق دارد.

درک عدد خود شامل حوزه های مختلف از جمله موارد ذکر شده. در زیر است که همه این مباحث به صورت سلسله مراتبی و. با توجه به مراحل رشد شناختی کودک در قالب بازی، نمایش خلاق، شعر و قصه در iMaths ارائه شده است. اعداد و کاربرد آنها، تناظر یک به یک، طبقه بندی و مرتب کردن، الگوها و جبر، اشکال هندسی و درک فضایی، اندازه گیری ها، تحلیل داده ها و احتمالات و حل مسئله.

مطالب بیشتر:


0 نظر

آدرس و شماره تماس ، خدمات
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در اینترنت بیشتر دیده شو
امین حضور لوازم خانگی x بخوانید...