You are currently viewing شعب بانک سامان در استان بوشهر

شعب بانک سامان در استان بوشهر

شعب بانک سامان در استان بوشهر

بانک سامان شعبه 9141

آدرس : بوشهر ، میدان امام خمینی ، ابتدای خیابان فرودگاه ، شماره 37

تلفن : 07733562319

درباره سامان

ما از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کردیم.
کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانستیم مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کنیم.
طی این سال‌ها، با قرار گرفتن در مسیر رشد و سودآوری توانسته‌ایم سرمایه اولیه را تا حدود 80 برابر افزایش دهیم. این سرمایه در تاریخ 12 مردادماه 1393، با افزایشی معادل 1،412 میلیارد ریال از 6،588 میلیارد ریال به 8000 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

چشم‌انداز ما

  • انتخاب نخست مشتریان هدف شامل:
    • مشتریان شعبه‌ای با تمرکز بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و در مکان‌هایی که بانک حضور دارد.
    • مشتریان برتر شامل دو گروه: سامانیان خاص (Saman Private) و سامانیان ویژه (Saman Premier)
    • شرکت‌های متوسط و بزرگ (داخلی و خارجی) برای انجام معاملات بین‌المللی
  • انتخاب نخست بانک‌های بین‌المللی برای ایجاد ارتباط مؤثر کارگزاری و همکاری متقابل در راستای گسترش حجم معاملات بین‌المللی
  • انتخاب نخست نیروهای نخبه برای همکاری
  • کسب بیشترین سهم بازار در بین بانک‌های خصوصی در معاملات و عملیات ارزی

مأموریت ما

ایجاد ارزش افزوده واقعی برای مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار، با تأمین سه اصلی راحتی، سرعت و اعتماد

ارزش‌های ما

  • مشتری‌مداری
  • سرمایه‌های انسانی
  • شفافیت
  • فرهنگ سازمانی

نگاه استراتژیک

ما در دهه نخست فعالیت خود، با سرمایه‌گذاری‌های کلان در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک توانستیم نقشی مهم در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک ایران ایفا کنیم. ارائه نخستین خدمات اینترنت‌بانک در سال 1381 و راه‌اندازی خدمات انتقال‌وجه آنلاین در ایران از جمله پیشگامی‌های سامان در این دوره بوده است. این رویکرد در دهه 80 خورشیدی همراه با شعار «بانک سامان، بانک هوشمند»، مزیت نسبی ما نسبت‌به رقبا به‌شمار می‌آمد.
دهه دوم فعالیت بانک سامان با تغییر استراتژی بانک و گذار از رویکرد خدمات‌محوری به رویکرد مشتری‌مداری همگام شد. در این ساختار جدید برای پاسخگویی بهتر به گروه‌های مختلف مشتریان، استراتژی و فرایندهای عملیاتی در دو سطح خرد و کلان تعریف شد.

دیدگاهتان را بنویسید